اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
×

یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS68N8650SL

شناسه کالا::

یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RS68N8650SL

SAMSUNG
یخچال فریزر
ویژگی های کالا:
  • مدل :
    RS68N8650SL
  • ظرفیت‌ کل‌‌ یخچال‌ فریزر (لیتر) :
    608
  • یخچال فریزر هوشمند :
    دارد
  • آب ریز :
    دارد
  • یخ ریز :
    دارد
  • رنگ بدنه :
    نقره ای
مشاهده همه ویژگی ها
SAMSUNG
ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
فرایند خرید


1) انتخاب محصولات: بررسی سایت یا دریافت مشاوره!


2) پرداخت بیعانه: 500 هزار تا 10میلیون تومان متغیر است!


3) ارسال‌محصول: درسریعترین زمان ممکن باپیک اختصاصی!


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش: 9 صبح الی 22 شب

معرفی کوتاه محصول

یخچال ساید بای ساید سامسونگ  RS68N8650SL یکی از خوش طرح ترین محصولات سامسونگ همراه با امکانات زیادی تولید و عرضه بازار شده است. طراحی ساده و زیبای یخچال ساید RS51 در کنار بدنه ی محکم و بادوام کاربر را در نگاه اول مجذوب خود می کند. برخورداری از یخساز و آب ریز اتومات از ویژگی های ظاهری این دستگاه است که زیبایی آن را دوچندان کرده است. به طور کلی این یخچال دارای سه درب مجزا می باشد که هر کدام برای دسترسی جداگانه و راحت تعبیه شده است. طبقات و قفسات داخل یخچال و فریزر طوری طراحی شده که با سازماندهی مناسب می توان به راحتی به اقلام خوراکی داخل یخچال به صورت راحت و سریع دسترسی داشته باشید. استفاده از دستگیره های توکار زیبایی خیره کننده ای را به یخچال بخشیده است. ظرفیت بالای 608 لیتری این یخچال امکان جای دادن حجم زیادی از مواد غذایی را فراهم کرده است؛ بنابراین به راحتی می تواند جوابگوی نیاز خانواده های پرجمعیت باشد. استفاده از کمپرسور اینورتر دیجیتال و رده مصرف انرژی A+ آن را در لیست محصولات کم مصرف قرار داده است. این موتور علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی کارایی و عملکرد دستگاه را نیز بالا می برد. همچنین این موتور صدایی بسیار پایینی از خود ساطع می کند. این یخچال از سیستم خنک کنندگی بالایی برخوردار می باشد که باعث طراوت و ماندگاری بیشتر مواد غذایی می شود. یخچال سامسونگ RS68 به گونه ای تنظیم شده که تا 55% از ریزش هوای سرد و خنک به بیرون جلوگیری می کند؛ که این خود یک مزیت برای صرفه جویی در مصرف انرژی به حساب می آید. در حقیقت فناوری Twin Cooling Plus برای رساندن دما به حد متعادل در این یخچال فریزر کارکردی عالی را ارائه می دهد. بنابراین مواد را بدون خشک شدن برای مدت طولانی تری تازه نگه می دارد. همچنین از ایجاد بوی نامطبوع و ناشی از مواد غذایی جلوگیری می کند. همچنین در کنار این قابلیت به کمک فیلتر تصفیه ی آب نیز به کیفیت و عملکرد دستگاه کمک می کند. توسط ایت فیلتر هوا از طریق فیلتر کربن فعال منتقل می شود ، بنابراین به طور مداوم هوا و محیط را استریل می کند. به لطف فیلتر تصفیه مواد غذایی به مدت طولانی تری بدون هیچ گونه خرابی نگهداری می شوند. بدین ترتیب شما به وضوح هنگام استفاده متوجه کیفیت و کارایی بالای این یخچال در امر سالم ماندن مواد غذایی می شوید. از طریق Smart ThinQ یخچال را از راه دور کنترل کنید. Smart ThinQ روشی سریع و راحت برای دسترسی به تنظیمات یخچال و فریزر سامسونگ می باشد. در واقع این سیستم به صورت کاملاً هوشمندانه عمل می کند و حتی زمانی که شما در منزل نیستید به راحتی می توانید دمای یخچال و فریزر و تنظیمات آب سرد کن را تغییر دهید. برای استفاده از آن تنها کافیست برنامه را بر روی گوشی هوشمند خود نصب نموده سپس تغییرات دلخواه را از طریق اعمال کنید.

قیمت و مشخصات یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS68

یخچال سامسونگ RS68N8650SL یکی از بهترین و به روز ترین محصولات این کمپانی کره ای می باشد که از ظرفیت بالای 608 لیتری بهره می‌برد. بخشی از این ظرفیت مربوط به قسمت یخچال و بخش دیگر نیز برای فریزر آن طراحی شده که در بخش های بعدی بیشتر در مورد فضای داخلی آن توضیح می دهیم. طراحی سه درب که به یخچال سامسونگ افزوده شده علاوه بر اینکه به شیک بودن آن کمک بسیار زیادی کرده، در عین حال نیز با تعداد قفسه ها و طبقه های بیشتری این امکان را فراهم می آورد تا حجم بسیار زیادی از مواد غذایی را در داخل آن نگه داری کنید. سامسونگ جهت صرفه جویی از هزینه های گزاف ناشی از مصرف برق کمپرسور اینورتر دیجیتال را برای این مدل یخچالش به کار برده که هم از مصرف بی رویه انرژی جلوگیری به عمل آورد و هم اینکه به صورت کاملاً هوشمند میزان نویز پایین و طول عمر دستگاه را تضمین نماید. قسمت فریزر ساید بای ساید سامسونگ نیز با دو قابلیت بسیار خوب سیستم بدون برفک و انجماد سریع همراه شده است. عایق سیکلوپنتان و گاز مبرد R600a نیز در بین دیگر امکانات ساید بای ساید سامسونگ به چشم می خورند. سیستم جریان هوای چند گانه همراه با سیستم فن خنک کننده دو قلو نیز برای ساید بای ساید سامسونگ تعریف شده اند که نقش بسیار مهمی بر روی خنک نگه داشتن فضای داخلی ایفا می کنند.

فناوری Twin Cooling Plus در یخچال سامسونگ

طراوت و تازگی مواد غذایی با سیستم Twin Cooling Plus

شاید برای بسیاری از کاربران این سوال پیش بیاید که بخواهند مواد غذایی را تا مدت زمان طولانی در داخل یخچال قرار دهند اما باید چه روشی را به کار گرفت؟ برای رفع و حل چنین مشکلاتی کافیست کار خود را به ساید بای ساید سامسونگ RS68 بسپارید. این یخچال از سیستم خنک کنندگی Twin Cooling Plus بهره می‌برد و همانطورکه از نامش پیداست به فن خنک کننده دو قلو معروف است. این سیستم خنک کننده برای یک نوع یخچال همچون ساید سامسونگ که از بخش ها و قسمت های مختلفی برخوردار است بهترین گزینه می باشد چرا که با نفود به تمامی بخش های آن خنک کنندگی را به صورت مداوم در هر بخش به جریان در می آورد. همراه با تکنولوژی Twin Cooling Plus این اطمینان به شما داده می‌شود که طروات و تازگی مواد غذایی دو برابر بیشتر می شود و با جلوگیری از اختلال در بو ، طعم آن ها را حفظ می کند. به عبارتی دما و رطوبت در هر کدام یک از قسمت های یخچال و فریزر به صورت جداگانه تعریف شده اند که بسته به هر منطقه می توانید هر کدام یک را تنظیم نمایید.

ماندگاری و خنک کنندگی بالا در یخچال سامسونگ RS68

ماندگاری و خنک کنندگی بالا در یخچال سامسونگ RS68

یکی از مزیت های یخچال فریزر سامسونگ RS68 این است که به راحتی می توانید طراوت، طعم و بافت هر نوع ماده غذایی را برای مدت زمان بیشتری بدون نگرانی در یخچال نگهداری کنید. به عبارتی از حساس ترین مواد خوراکی و موادی که امکان خراب شدن آنها وجود دارد از سبزیجات تا مواد گوشتی را می توانید به ساید بای ساید سامسونگ بسپارید. خنک کننده های مستقل در هر محفظه هر گوشه را به طور مساوی خنک می کنند؛ و مانع از خراب شدن و پوسیدگی سبزیجاد می شوند. همچنین مهم نیست که درجه حرارت هوای بیرون از یخچال چه مقدار گرم باشد چرا این یخچال با وجود عایق حرارتی انواع نوسانات دما را از بین می برد؛ و به کمک فناوری اینورتر دیجیتال به طور خودکار دما و رطوبت را تنظیم می کند. در نتیجه نگران طراوت و ماندگاری سبزیجات و مواد غذایی نباشید چرا که یخچال سامسونگ RS68 این نگرانی را رفع می کند.

دسترسی سریع و راحت به کشوها

دسترسی سریع و راحت به کشوها

 یخچال سه درب سامسونگ RS68 طوری طراحی شده که با خیال راحت و بدون مانع می توان به یخچال و فریزر دسترسی داشته باشید. قفسه های جادار و شیک آن این امکان را به کاربر می دهد که در کمترین زمان ممکن میوه جات و مواد غذایی را در اختیارتان قرار دهد. همچنین قفسه های کشویی آن از طراحی خاصی برخوردار می باشد که با قابلیت چرخشی آن به راحتی می توانید کشوها را به داخل و خارج باز و بسته کنید تا به طور موثری مواد غذایی خود را در قفسه ها ذخیره و مدیریت کامل را داشته باشید. بنابراین بدون هدر دادن فضای یخچال خود به راحتی می توانید به قسمت های دیگر یخچال دسترسی داشته و از ذخیره سازی مواد بیشتری برخوردار شوید.

طراحی بی عیب و نقص در یخچال سامسونگ

 طراحی شیک و بی عیب و نقص یخچال سامسونگ  RS68

یکی دیگر از ویژگی های خوب و کاربردی که نظر کاربر را به خود جلب می کند توجه به ظاهر شیک و بی عیب و نقص آن می باشد. همانطور که از ظاهر آن پیداست این یخچال دارای سه درب با طراحی تخت می باشد. هنگامی که درهای این یخچال را باز می کنید متوجه زیبایی و همچنان قفسه های جادار و کشوهای آن می شوید. بنابراین با خیال راحت موادغذایی خود را در داخل یخچال بگذارید و مدیریت کامل بر یخچال را داشته باشید. در قفسه های بالا و پایین این یخچال همه چیز به خوبی سازماندهی شده و به راحت ترین شیوه ی ممکن در دسترس کاربر قرار می گیرد. همچنین سمت چپ آن دارای آب سردکن با ظاهری بسیار زیبا بر روی یخچال نگاشته شده است؛ که دسترسی آسان و راحتی را برای کابر ایجاد می کند. یخچال و فریزر RS68 دارای درهای مسطح خیره کننده ای می باشد که به هنگام باز کردن نیز با نمایی شیک رو به رو می شوید. در نتیجه می توان گفت هم در زمان باز بودن در و هم در زمان بسته بودن درها نمایی بسیار زیبا را به فضای منزلتان می دهند. بنابراین با یخچال سامسونگ RS68 به خانه خود ظاهری زیبا و بی عیب و نقص را بدهید که شما را از دکوراسونی کلاسیک و سبکی ساده بی نیاز خواهد کرد.

نمایشگر پنهان در یخچال سامسونگ

نمایشگر پنهان در یخچال فریزر سامسونگ RS68

نمایشگر پنهان این یخچال فریزر سامسونگ بسیار ساده و بی عیب و نقص طراحی شده است. نمایشگر کوچک و پنهان یخچال RS68 با طراحی مینیمالیستی جلوی یخچال ظاهری شیک و زیبا را به این یخچال داده است. آبسردکن آن نیز کاملاً با درب یخچال یکپارچه شده است تا بتوانید به راحت ترین شیوه ی ممکن به آب سرد یا یخ دسترسی پیدا کنید. مدیریت بر سایر بخش های این یخچال فریزر در داخل پنهان شده است که به راحتی در دسترس کاربر قرار می گیرد.

جمع بندی:

با در نظر گرفتن تمامی جوانب یخچال فریزر سامسونگ RS68 و همچنین توجه به اینکه یک خانواده چه انتظاراتی می تواند از یک نوع یخچال داشته باشد به این نکته پی می بریم یخچال سامسونگ RS68 یکی از بهترین انتخاب ها می باشد. ظرفیت بالا، طراحی زیبا با نمایشگر پنهان آن و از همه مهمتر وجود کمپرسور توانمند همراه با سیستم خنک کننده فن دو قلو همگی از بهترین ویژگی های یخچال سه درب سامسونگ محسوب می شوند. با انتخاب این مدل یخچال به راحتی می توانید آرامش و سلامت خود و خانواده تان را تضمین کنید.

مشخصات کلی

مدل
RS68N8650SL
تولید کننده
Samsung
سال عرضه (میلادی)
2018
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ
لهستان
نوع یخچال فریزر
بالا پایین
ساید بای ساید
سه درب
نوع موتور
دیجیتال اینورتر (Digital Inverter)
برچسب مصرف انرژی
+A
ظرفیت کل یخچال فریزر (فوت)
-
ظرفیت‌ کل‌‌ یخچال‌ فریزر (لیتر)
608
حداکثر سطح صدا هنگام کار (دسی بل)
39
یخچال فریزر هوشمند

امکانات و ویژگی ها

سیستم بدون برفک
سیستم تهویه بهداشتی
سیستم تصفیه آب
قابلیت اتصال به آب شهری
مخزن آب
آب ریز
یخ ریز
نوع سیستم یخ ساز
اتوماتیک (خودکار)
نوع یخ تولیدی
حبه ای (مکعبی) و خرد
سرمایش سریع در یخچال
انجماد سریع در فریزر
قفل کودک
هشدار باز بودن درب
قفسه قابل تنظیم
-
قفسه مخصوص تخم مرغ
قفسه مخصوص بطری نوشیدنی
قفسه مخصوص مواد غذایی کوچک
-
کشوی مخصوص میوه و سبزی
مینی بار
-
درب در درب (Door-in-Door)
اینستاویو (InstaView)
شبکه بی سیم (WiFi)
پشتیبانی از اینترنت اشیا (IoT)
قابلیت اتصال به موبایل
سیستم عیب یابی هوشمند

صفحه نمایش

صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LED
صفحه نمایش لمسی
نمایش دمای یخچال فریزر
-
کنترل دمای یخچال فریزر
نمایش وضعیت فیلتر آب
نمایش وضعیت قفل درب
نمایش پیام خطا یا هشدار
نمایش وضعیت شبکه بی سیم (WiFi)

ابعاد (عمق x ارتفاع x طول)

ابعاد با درب و دستگیره (میلیمتر)
912x1780x716
ابعاد بدون درب و دستگیره (میلیمتر)
912x1747x610
ابعاد بسته بندی (میلیمتر)
-
حداکثر عمق با درب باز (میلیمتر)
1165

وزن

وزن خالص (کیلوگرم)
124
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
128

طراحی

رنگ بدنه
نقره ای
جنس بدنه
استیل
نوع دستگیره
مخفی
تعداد طبقات یخچال
5
تعداد طبقات درب یخچال
5
تعداد کشوی یخچال
2
تعداد طبقات فریزر
4
تعداد طبقات درب فریزر
2
تعداد کشوی فریزر
2
لامپ یخچال
لامپ فریزر

سایر ویژگی ها

سایر ویژگی های یخچال فریزر
تضمین عملکرد و کارایی موتور Inverter Linear Compressor تا 10 سال توسط ال جی
سیستم یخ ریز با قابلیت تولید یخ حبه ای (مکعبی) و یخ خرد

سایر ویژگی‌ها

قفسه مخصوص مواد لبنی و گوشتی
2 عدد
کالاهای مرتبط